Owner Of This Blog

My photo
Mersing, Johor, Malaysia
hidup nie trlalu singkat untuk dihitung...isilah masa muda kite dgn keindahan dunie yg sbnar brlandaskn islam...sntiasa pndg khadapn...krana smlm mrupakan prkara paling jaoh drpd kita dan xmungkin kta akan smpy pada waktu smlm wlupn dgn kecanggihan tknologi manusia....jd,hiasi diri dgn iman...lindungi hati dgn taqwa dan jagalah pkrtimu dgn mnjaga prbuatanmu....

Followers

Saturday, March 26, 2011

Cahaya Dalam Kegelapan...

 Assalamualaikum.....
Okay...dah lama aku x update blog ni kan?so, pada kali ini aku nk update pasal earth hour la.....kenapa kita kena sambut earth hour? ni dsbbkn manusia2 yang trlalu rmai wujud dmuka bumi ni and sudah pastila bila ad manusia,mesti la ada eletrik kan??so.....kalau separuh bumi berlampu, mane xpanas nye bumi kita ni kn?? xpasal2 satu ari nnt tbakar bumi yang kte duduk nie,so kita nak duduk mana???

Haa...sebenarnya tu sume muqadimah jer....heehhee....aq nk share dgn korg apa yang aktiviti yang ktorg buat pada mlm earth hour tu..huhuhu.......haaa...nahhhh aq bg korg tgk..


haaaaa....inilah hasil titik peluh aku and kawan....huhuhu...sbenarnya saje je testing2 sbb kami suka try bnde baru..heheh.......best kot bnda alah nie..hehehe...


ok,stakat tu jelah yang dapat aku tunjuk kn kt korg....dsbbkn internet aku mncapai kelajuan chaya....so,stakat ni je yg mampu aku upload and update....jumpa lagi pada next post okay guys!

Wassalam.....

1 comment: