Owner Of This Blog

My photo
Mersing, Johor, Malaysia
hidup nie trlalu singkat untuk dihitung...isilah masa muda kite dgn keindahan dunie yg sbnar brlandaskn islam...sntiasa pndg khadapn...krana smlm mrupakan prkara paling jaoh drpd kita dan xmungkin kta akan smpy pada waktu smlm wlupn dgn kecanggihan tknologi manusia....jd,hiasi diri dgn iman...lindungi hati dgn taqwa dan jagalah pkrtimu dgn mnjaga prbuatanmu....

Followers

Tuesday, March 22, 2011

Rindu Setengah Mati by Dmasiv

Hello...!!da lme aq x post chord gitar kn?aq tw korg msti rndu kn post chord gitar dr aq..ekekeke...so,on dis time aq nk kongsi ngn engkorang smue lagu Rindu Setengah Mati by Dmasiv....very2 beautiful song......sdeh lgu nye...>_<

anyway,lagu nie aq  knal dr sinetron Kejora dan Bintang dkat astro ria....mule2 mcm la xbes..tp lme2 dgar.....bes pulak....hehe.....
so,spe2 yg mat bunge tuh,mat2 jiwang...leh la lyn lagu ni keyh!whahaha

Dmasiv band....wlupn tgk dorg cm simple,tp aq salute dgn band dorg...
suare,muzik dorg...perghh...!!best!!!


Rindu Setengah Mati by Dmasiv


G                       Em
aku ingin engkau ada di sini

                 Am
menemaniku saat sepi

                 D
menemaniku saat gundah

G                       Em
berat hidup ini tanpa dirimu

                   Am
ku hanya mencintai kamu

                  D
ku hanya memiliki kamu




 G          E                Am
aku rindu setengah mati kepadamu

    Cm                 G
sungguh ku ingin kau tahu

  D/F#  Em            Am D 
aku rindu setengah mati




G                           Em
meski tlah lama kita tak bertemu

                     Am
ku selalu memimpikan kamu

                     D
ku tak bisa hidup tanpamu




 G          E                Am
aku rindu setengah mati kepadamu

    Cm                 G
sungguh ku ingin kau tahu

  D/F#  Em            Am D 
aku rindu setengah mati

       G           C  D
aku rindu setengah mati



 G          E                Am
aku rindu setengah mati kepadamu

    Cm                 G
sungguh ku ingin kau tahu

  D/F#  Em            Am D 
ku tak bisa hidup tanpamu

       G
aku rindu



p/s:
Rindu itu adalah anugerah paling istimewa sekali....hehe....sungguh indah nikmat rindu itu.....

No comments:

Post a Comment