Owner Of This Blog

My photo
Mersing, Johor, Malaysia
hidup nie trlalu singkat untuk dihitung...isilah masa muda kite dgn keindahan dunie yg sbnar brlandaskn islam...sntiasa pndg khadapn...krana smlm mrupakan prkara paling jaoh drpd kita dan xmungkin kta akan smpy pada waktu smlm wlupn dgn kecanggihan tknologi manusia....jd,hiasi diri dgn iman...lindungi hati dgn taqwa dan jagalah pkrtimu dgn mnjaga prbuatanmu....

Followers

Wednesday, November 2, 2011

Aku jujur..!!

Assalamualaikum...
ntah kenapa tiba2 hari ni aku tergerak nak update lagi blog aku...tajuk aku senang jer,aku jujur. jujur pasal apa? haa....ni aku nak cerita..aku jujur dengan perasaan aku..sebab apa?sebab sebelum ni aku anggap budak ni just sebagai kawan biasa je...tak pernah pun aku terpikir nak ada perasaan dekat dia..aku pun tak tahu kenapa boleh timbul perasaan mcm tu...kadang2 aku pun tak faham dengan perasaan aku sebenarnya. dulu mati2 aku cakap aku tak pernah ada perasaan dekat dia,tapi sekarang semua dah jadi lain......aku tak mintak pn nk ada perasaan mcm tu.maaf kan aku...

kepada dia yang aku tujukan (kalau kau bacalah) , aku nak mintak maaf byk2 sbb benda ni berlaku. aku takkan bagi tau kat kau apa yang aku rasa dekat kau. biar aku diamkan diri je buat sementara waktu ni. sebab sekarang walaupun kita rapat sebagai kawan, still lagi ada org yang cemburu dengan aku. aku pun tak faham. apatah lagi kalau kita ada declare apa2 nnt? lagilah orang2 yang berkenaan tu makin pandang serong dkat aku...

senang cerita,biar aku diamkan jelah benda ni sampai satu hari nanti pintu hati aku terbuka untuk bagitau dekat dia....aku tak nak persahabatan aku dengan dia rosak sebab benda mcm ni......=..=

p/s : kalau kau baca entry ni,aku harap kau faham...

No comments:

Post a Comment