Owner Of This Blog

My photo
Mersing, Johor, Malaysia
hidup nie trlalu singkat untuk dihitung...isilah masa muda kite dgn keindahan dunie yg sbnar brlandaskn islam...sntiasa pndg khadapn...krana smlm mrupakan prkara paling jaoh drpd kita dan xmungkin kta akan smpy pada waktu smlm wlupn dgn kecanggihan tknologi manusia....jd,hiasi diri dgn iman...lindungi hati dgn taqwa dan jagalah pkrtimu dgn mnjaga prbuatanmu....

Followers

Thursday, November 3, 2011

This is the End???

Assalamualaikum....

hari ni tamat sudah pembelajaran aku di KPMB untuk semester 3 ni.....insyaallah minggu depan aku akan menduduki Final Exam aku...semoga pointer aku akan lebih meningkat sem ni dari sem lepas,insyaallah...
tajuk entry aku,the END??adakah aku akan tamatkan pembelajaran aku di KPMB sekadar Foundation sahaja??ataupun aku teruskan dengan HND aku???tak tahu lagi....

khabar angin byk yg berkata kwn2 aku ramai nk lompat degree lepas FHND nie, aku pun tak tahu sama ada aku nk follow diorang atau tidak. roomate aku sendiri,Jimie nak lompat ke degree. aku tak boleh nak halang kehendak dia, cuma aku boleh ucapkan good luck for you bro lepas ni. apa2 keputusan yang kau buat,aku sokong kau. ermm,aku pulak?mcm mana? adakah aku nak ikut jejak langkah dia???org tua2 selau berpesan, kalau nak buat keputusan,jgn ikut org....yess!!thats right....tapi aku akan rasa kehilangan,kekurangan jika aku teruskan HND ni...

okay, kehidupan aku dekat KPMB memang tak menentu,24 hours busy memanjang, aku pn tak tau apa yang bz sgt smpai aku nak call mama aku pn tak sempat...zzzzzzz........hidup aku dekat sini pn tak menentu,pasal apa??? pasal kawan2, perasaan aku, masalah aku, dan macam2 lagi lah..!!kadang2 aku fikir nak lari je dari dunia yang penuh dengan propaganda nie. tapi, setiap manusia tak pernah lari dari masalah kan?

aku tetap dengan keputusan aku.apa2 yang aku lakukan lepas ni,aku harap kawan2 dapat support aku....itu je aku mintak....aku tak mcm orang lain,mak bapak orang senang,duit keluar masuk mcm air.aku ni anak orang susah.aku tak nak kecewakan parents aku yang dah byk perabis duit utk aku....aku tak nak kecewakan dorang lagi sepertimana telah aku lakukan sebelum ni dlm PMR n SPM.....aku nak buktikan dekat semua org yang pndang rendah dkt family aku,yang aku boleh berjaya jugak!!!

adakah ini penghujungnya???penghujung apa???
1. penghujung untuk PELAJARAN AKU DEKAT KPMB.
2. penghujung untuk PERASAAN AKU DEKAT DIA.
3. penhujung bagi PERSAHABATAN AKU DI SINI
4. penghujung bagi SEGALA2NYA????


kepada kau yang bernama M bukan nama sebenar,aku sayang sgt2 dekat kau....sebab apa aku syg kau??sebab kau syg aku,kau amek tau pasal aku,kau ada masa aku lemah,masa aku jatuh.....aku sayang kau sgt2.....

ok kwn2,doakan kejayaan aku untuk FINAL SEMESTER 3 ni okay..!!!!aku takkan lupakan korang.....aku syg korang...!!!!

No comments:

Post a Comment